back to business

hej allihopa!
nu är jag hemma igen. fyfan vad tråkigt jag har haft det, tänk er själva en stuga mitt ute i skogen, utan någon affär eller något med ett par efterhängsna ungar. jag blir sur av bara tanken! klart att jag har haft kul ibland, typ när jag har varit själv på rummet och läst lite, haha då fattar ni hur tråkigt jag har haft det!

första dagen tog vi det bara lugnt och så. andra dagen gick vi tre kilometer i en jävla nationalpark. fast därefter låg vi på stranden i ett antal timmar, vi hade nämligen bra väder! hoho. sedan gick vi dom förfärliga tre kilometrarna tillbaka. sedan tog vi en sväng på stan.

det sämsta med denna lilla trippen är att jag har dragit på mig en sjukdom, vilken är oklart än så länge! men antingen körtelfeber, halsfluss eller vanlig influensa! asså jag känner mig döende ibland. jag svettas samtidigt som jag hackar tänder, usch för att vara sjuk säger jag bara!


 
  
 
 
  

visst är hon söt? åh man blir helt förälskad,
nä men nu dunkar huvudet och kroppen börjar svettas.. så det blir sängen!
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0