då var dom sjutton åren fyllda

jaha, nu är det bara en ynka timma kvar på min födelsedag. kort och gott så har det nog varit den sämsta i mitt liv. jag får knappt lämna huset pga. att vi har engelsmännen här så jag måste vara med dom, sedan bestämmer typ pappa allting. fast nä jag ska sluta klaga, jag är sjukt nöjd med alla presenter och människorna som var här.

min presenter:
resa till grekland
pengar
presentkort
smycken
navelpiercing
& annat smått och gott

det där var mina presenter lite kortfattat. jag är verkligen jätte nöjd med dom!
jag har även tagit mig en tripp till alingsås. där fick jag med mig två ursnygga skor och en läcker klänning. känns gött! imorgon åker vi till tiveden som ligger mellan värnen och vättern. där ska vi vandra i skogen och sånt där kul, åh varför just jag? haha. livet är allt bra orättvist ibland.

 
 

det var lite bilder från igår..                                                                                       
 
 
 
 
 
 

sådärja!
nu är det dags för sängen för imorgon klockan tio bär det av. haha!
ni får ha det så bra här hemma.
puss och kärlek från mig


Kommentarer
Postat av: fis

GRATTIS ennu en gång :D älskardigmassor min sköna !<3

2009-07-21 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0