för sista gången..

ja detta är sista gången jag skriver ett inlägg med räls. sista gången jag äter med räls, sista gången jag borstar tänderna med räls och ja sista gången i mitt liv jag bär räls. åh vad jag är löjlig men jag kommer sakna den, tänk vad tomt det kommer vara att inte ha något på tänderna, tänk om dom åker tillbaka då? vad gör man då? nä men så får jag inte tänka. äntligen är det helvete över som jag en gång hatade så mycket. det är nästan så att jag blir tårögd, känner mig skitdum för så mycket som jag har klagat på den! men såklart att jag är glad att den ska bort. men för er som känner mig bra och så kommer jag nog bli som en helt ny människa, men inte psykiskt då men iallafall.


fia sitter här och väntar på mig, hon har bett ca 289 gånger att jag ska sluta skriva, vi ska nämligen se på film innan det är dags att ställa klockan och somna in. imorgon ska vi upp klockan sju och sedan är det adjöss men min vän. nä nu lockar filmen och fisen. sovgott alla goa och glada!

 
 

ah, säg farväl till honom!
pusssåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0