here without you

 
 

haha ja, vad ska man säga? såhär ser jag ut idag dagen efter. igår var vi ett antal stycken hos sara och hade det trevligt trots omständigheterna.. jag har inte gråtit på länge och igår släppte allt, vilket var bra på både gott och ont! men man blir så otroligt mycket gladare när man har fått ut sig allt man vill. okej, finns en del som jag inte fick ur mig vilket också hade varit skönt, men det får bli en annan dag, hoho!

så runt halv två igår gick vi hem till fia. en bra bit vill jag lova! och backen upp till fia är inte att leka med, fyyyyfan säger jag bara. men det är skönt att ha någon att sova med.

tanken slog mig förut när jag och fia satt ute och klagade på sveriges skit väder. det är bara 9 dagar kvar tills vi åker till greklandet. förstår ni hur skönt det är eller? det kommer vara så jävla varmt och gött. bada o sola hela dagarna långa. yeeehaaaa. nä men nu ska jag vara lite social mot fisen. kan hända att jag blir dålig på att uppdatera det beror på vart planerna leder nu när vädret ser ut som det gör.

puss på er iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0