if it means a lot to you

satan vad trött jag är. plus att jag fryser som ett jävla as, åh varför kan det inte bli varmt? solen vart är du? ska bli så fruktansvärt skönt att komma iväg från kylan ska jag säga. men en sak vet jag, och det är att vädret ska bli fint imorgon, haha! såpass asså.

dagen har spenderats i alingsås. först tog jag och johanna våran klassiska fika på coffe house då hakade william även på. sedan gick vi och mötte upp patrik och calle också för att sedan gå till anton där jonte, fredrik, philip och anton såklart. sedan kom även mikaela och fia. där spelade vi pingis, pratade och såg på film. riktigt trevlig kväll!

nu är det nog dags att sova skulle jag tro. det är en dag imorgon också serrni!
sovsött, bilder som jag lovade er kommer här:
 
  
föresten så anser väldigt många att jag och johanna är mycket lika varandra, mycket märkligt om jag får sägat själv! men jaja, so long babes!

Kommentarer
Postat av: johanna

ni är lika! fast mycket kanske är håret, feta leenden och klädstil typ. Snygga är ni iaf

2009-07-30 @ 23:35:34
URL: http://metrobloggen.se/jhanna
Postat av: johanna

ni är lika! fast mycket kanske är håret, feta leenden och klädstil typ. Snygga är ni iaf

2009-07-30 @ 23:36:00
URL: http://metrobloggen.se/jhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0