it's killing me

förlåt att jag inte laddade upp bilderna från grebbestad som jag lovade så om ni vill se dom får ni kika bilddagboken istället. blir uppdatering från nuet istället, jobbigt att hamna efter.

jag är helt slut, verkligen! dagen började med jobb som vanligt. jippiie! sedan åkte jag, johanna och emelie till lygnared där vi mötte upp mikaela, malin, fia och dom andra. det var riktigt varmt i vattnet idag måste jag säga fast vädret var lite sådär bara för att klaga på nått liksom. haha! när vi kom hem gjorde vi oss iordning för att åka in till stan och äta. sedan köpte vi godis och återvände hemåt men först tog jag, emelie, ludde och mikaela ett kvällsdopp vilket var svinigt kallt.

jag önskar verkligen att du kunde läsa av mina känslor. alla dom tankarna som gömmer sig där inne. allting är så svårt att förklara, tyvärr. varför kan man inte bara ta ett piller så att man blir lycklig eller sätta en plåster på såren typ, åh det hade vart något att hänga i granen. snälla jag vill verkligen bort från allting.
förlåt för att jag är lite emo ibland, men det är fan inte lätt när det är svårt!

lite bilder!? josjälvklart.

 
 
  
sådär, nu var jag allt duktig som fick in lite bilder.
esch nu ska jag äta kvällsmat med emelie, puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0