jag satte sprett på pengarna

goderafton!
ojoj vad jag är trött. mina ögonlock vill bara täcka för mina ögon, haha men nähädå jag ska sitta uppe en stund till. måste nämligen se klart på changeling vilket jag inte gjorde igår. vi får väl se om jag klarar av det utan att somna. jaja i vilket fall som helst så åkte jag in till göteborg med mina goa tjejer runt två tiden. tänka sig att jag hittade en fin bikini, och lite annat smått och gott, jag är riktigt nöjd.

efter göteborg trippen åkte jag hem för att fixa lite grejer och sedan åkte jag vidare till patrik. där kollade vi film och gick två promenader. sedan körde han hem mig! och ja nu sitter jag här och kikar facebook. tänk ändå vilket liv man har, haha! nu hade jag tänkt att slänga in bilder på det jag fick med mig hem, tihi.

 
 

sådärja, fick tyvärr ingen bild på mitt fina armband. men ni lär säkert se det någon gång!
nä nu blir det dejt med kudden, sov så gott!

puss, puss, puss


Kommentarer
Postat av: emelie

snyggt! :) inte för att jag hade förväntat mig nått annat <3

2009-07-13 @ 08:38:13
Postat av: Amanda

Åh den bhn är toppen! Hur underbart skön som helst! ;D

2009-07-13 @ 10:05:59
Postat av: Carolina

Älskar den stora T-shirten, !

2009-07-18 @ 02:14:32
URL: http://carolinalennstrom.blogg.se/
Postat av: CAROLINA

Inte fel alls . Vart ? :) monki ?

2009-07-18 @ 13:05:35
URL: http://carolinalennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0