jag vill leva lycklig för att jag är jag

 
 
 

då var vi här igen. när jag ligger själv intängd på rummet känner jag mig dösjuk men när jag är ute och umgås med kompisar känner jag mig frisk som en nötkärna vilket är ganska så irriterande. i vilket fall som helst så har dagen spenderats med denna skönhet som är på bilderna ovan. vi åkte in till stan där vi köpte lite smått & gott. sara köpte ett par sketschnögga skor blandannat. och så köpte vi likadana tröjor också, hihi!

nu väntar jag på att mina föräldrar samt engelskmännen ska komma tillbaka från dagens tripp som jag slapp hänga med på (tacka gudarna för det). haha, nä men det är skönt att vara lite för sig själv ibland, jag menar att vara med dom 24/7 är inte det roligaste precis. oj nu hörde jag dom komma!

föresten så känner jag mig sjukt olyclig, jag vet inte varför men jag har så mycket problem bakom mig! men nu ska jag kila, vii hörs säkert sen eller nått.

köss å haj

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för en kanon dag! och för allt annat :) du är tamejfan bässt

2009-07-25 @ 02:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0