kan du trösta mig älskling?

nu ligger jag nerkrypen i sängen, hos fia då. dom andra sitter och kollar på tv och pratar högt så att det hörs rätt igenom väggen. anledningen till att jag är så social och redan har gått och lagt mig är att jag skall upp nio imorgon för att jobba. förstår ni hur jäääävla tråkigt det är eller? åh vad jag inte orkar.

för en stund sedan anlände sara hit också. vi har kollat på eldorado, pratat, skrattat och ja till och med gråtit. det var skönt att få ur sig det värsta. jag låg i saras knä och pratade minnen och då kunde jag verkligen inte hålla tårarna inom mig. fy vad jobbigt men så skönt efteråt. jag har sagt det men säger det igen, kan inte allting bara bli bra igen?

nä nu ska vi inte gå in allt för djupt i det djupa. utan jag tänkte slänga in lite bilder från både igår och idag. som alltid, när man är ensam hemma så blir det....
 
 
 
 
 

jag vet att jag ser ut som en mupp. uschusch!
men nu måste jag fanimej sova. puss på er goingar

Kommentarer
Postat av: oug

stuvisar

2009-07-11 @ 04:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0