känns det som om jag bryr mig?

herrrrrrrrrregud sikken kväll säger jag bara. bra på alla sätt och vis! den började bra också med en picknick längst strandpromenaden. kvällen har iaf spenderats i alingsås först hos anton sedan vidare till axel. efter det gick vi och åt nattiskäk på grillen, smurrigt värre vill jag lova. runt fyra kom mammsen och hämtade mig hos vendela. nu är jag sådär äckligt trött så att jag inte ens orkar gå och tvätta av mig sminket, haha!

men nu tänkte jag slänga in lite bilder från picknicken och sedan krypa till sängs.
 
 
 

köss å haaaaaj

Kommentarer
Postat av: CAROLINA

TACK! :) Meeen, om ett tag blir det! men det blir ! Någongång när jag har pengar!

2009-07-30 @ 23:46:44
URL: http://carolinalennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0