kom ihåg mig då


godkväll alla goingar, nu är jag precis hemkommen från alingsås. där jag och fia först var hos hanna med nathalie och några till. sedan gick vi och mötte upp emil, andreas och linus. vi gick till gerdsken för att bada vilket jag inte alls var sugen på så jag satt och tittade på. lite senare kom även mikaela, johanna och jonatan. efter att alla hade badat klart så gick vi och åt på mcdonalds.

känns så jävla gött att man får sova ut istället för att gå upp och jobba. jag tackar verkligen gudarna för det, höhö! imorgon blir det kanske grillning med ett par stycken vilket är mycket uppskattat från min sida. bergsjödal är så himlans mysigt, eller vad säger ni som känner till det? antar att ni håller med mig.

föresten så har jag varit på sjukt dåligt humör ikväll och fråga mig inte varför. har varit helt nere och tyst, asså det är verkligen inte vanligt för att vara mig iaf inte när jag är med folk. jag brukar vara den som pratar och skriker mest av alla men det kanske är bra att vara lite lugn ibland, haha jaja det blir väl bättre.

nu ska jag sätta på riktigt bra musik, tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner i mina goa säng. åh jag kan knappt bärga mig. hoppas ni får en godnatt, en väldigt massa pussar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0