komedi eller skräck?


såhär cool känner jag mig just nu. haha nä men bilden är tagen igår innan jag skulle ut och skörda! ;) känn ironin (om ni vill).

dagen har iaf spenderats mestadel i alingsås. först åkte jag in med sara, först gick vi på stan en sväng och sedan tog vi en klassisk fika på coffe house med linus såklart att det blev daimkaka med grädde. jag har verkligen blivit så jädrans fettig av mig, jag äter seriöst onyttig mat varenda jävla dag, borde ändå kännas okej med tanke på att det är sommarlov men nä, det blir fan för mycket av det goda.

vid tre tog sara tåget hem och jag fortsatte vidare till natahlie och fia. först var vi hemma hos hanna en sväng och sedan drog vi ut för att äta lite. runt sex kollade vi korpen innan ösregnet och blixtrarna kom och tog oss. då gick vi oxh hyrde världens sämsta film, haha det är fan skrattretande att man får göra så dåliga filmer! jaja ett gott skratt fick vi väl iaf.

jag funderar på vad jag ska hitta på, om jag antingen ska sätta på en film, gå en promenad, lägga mig nere hos mamma eller bara sova. haha det blir nog en film!

vi hörs antingen senare eller imorgon helt enkelt.
puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

bilden är feeeeeeeeet mannen

2009-07-08 @ 01:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0