kvällar som denna

ja vad ska jag säga? jo att kvällar som denna är bland det bästa som finns. man gör ingenting men har så jädrans kul ändå. jag åkte upp hit strax efter att jag hade kollat klart på seven pounds med will smith, asså jävlar vad jag grät.. till er som inte har sett den säger jag, SEE DEN! man blir helt såld.

jaja tillbaks till där jag var. jag och fia åkte ner till ingared och hyrde film samt köpte godis. det blev faktiskt wallander "skulden" trots att fia alltid har varit anti wallander filmer. den var riktigt bra måste jag säga. och fia instämmer med ett leende på läpparna. ja resten av kvällen har spenderats ute på fias altan. där har vi ringt en del samtal, haha några kanske känner sig träffade! sedan har vi även lekt med kameran en hel del.

men jag måste faktiskt sova nu, så om några timmar ska jag upp igen, kuuuuuuuuul.
 
  
 time to go to bed.
kärlek från både mig och fis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0