look at this

hello boys and girls!
som vanligt är jag helt slut. förstår fan inte vad det beror på för inatt har jag sovit 8 timmar och det är länge för att vara mig. iof har jag jobbat lite, antagligen det som spökar. vädret idag har förövrigt varit skitbra, jag som trodde att det skulle vara helt okej typ lite moln och så. inte för att jag klagar! men imorgon kommer tyvärr kylan, ska bli mycket kallare och mera moln, fyfaen.

om ett tag åker jag in till alingsås för att möta upp fia och malin. det kommer sluta med bad, det lovar jag! haha. jag funderar på att ta en powernap innan jag drar. fasen vad gött det hade varit. sen ska jag måla naglarna, jag har sagt det i ca två veckor nu men har glömt varenda jävla dag så nu jäääädrar.

aja, men jag slänger in ett inlägg med bilder ikväll förhoppningsvis!

(jag och fia är så söta i denna looken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0