over my head

godkväll.
nu sitter jag ute på fias altan med linus, jonte, fia, malin och frida. haha andra kvällen tredje kvällen irad. inte för att jag klagar med ändå! vi är precis hemkommna från jerry där vi var ca en halv timme vilket var jävligt ovärt för vi gick dit.

idag har jag som sagt jobbat, eller ah mestadels latat mig. haha och ätit västerbottenspaj, satan vad gott det är. sedan kom mammsen och hämta mig för att sedan plocka upp fia på vägen. efter ett tag kom malin också, därefter åkte vi in till alingsås. ja så har väl dagen sett ut.  

  nu ska vi bara ta det lugnt och fortsätta mysa, vi får väl se om vi hittar på något bus. föresten är jag så sjukt sugen på skräckfilm, en riktigt jävla äcklig sådan. men vad gör man?! kanske laddar ner någon..


nä nu ska jag vara lite social. men vi hörs säkerligen sen!
puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0