sakna rälsen?

 
phu, nu är jag helt slutkörd efter ännu en dag i göteborg. men idag spenderades den med mammsen. idag hittade jag inget fint, ändå var dte sjukt mycket rea men inget som föll mig i smaken. mamma hittade dock lite av varje. varje gång jag och mamma går på stan tjafsar vi, det gjorde vi även idag. haha! sedan gick vi iaf och åt.

nu håller jag på att fixar lite i photoshop men skall alldeles strax kila iväg. föresten! sista bilden ovan kan vara den sista rälsbilden. klart att jag kommer visa lite bilder imorgon när den ska bort. detta kommer kanske låta konstigt i era öron men jag kommer faktiskt sakna den, jag har liksom haft räls i två år och tandställning sedan jag var 7. herregud nu är det slut på allting. men det kommer också bli väldigt fint, hoppas jag! 
vi hörs ikväll! köss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0