tripp till afrika, bara sådär?

what a day! ännu en dag då man är helt slutkörd. vid åtta tiden befann jag mig hos tandläkarn för att plocka bort rälsen, jo visst det kändes lite när dom tog loss och skrapade osv. smäller man får asså! sedan åkte jag och fia hem för att sova lite. runt halv ett ringde johanna och väckte oss och då var det dags att bege sig in emot stan för att fika. sedan halv fyra skulle jag till tandläkarn igen för att få en grej som gör så att tänderna stannar där dom ska. efter det tog jag, johanna och fia fyra tåget in till göteborg där vi mötte upp william och andreas för att kika på gothia cup. sedan gick vi och käkade mc donalds. tjockt och gott!

när jag och fia kom hem var vi verkligen helt döda men jag bestämde mig för att åka till sara. väl där fick vi för oss att åka upp till tom vilket jag inte ångrar. så mycket har jag inte dansat sedan jesus gick i sandaler. det var riktigt lyckat må jag säga! tack tom din gooooing. föresten så ska han ta med mig till afrika på moppe, låter det inte bra så säg? haha.

pictures my freinds..
 
 
 
 
 

nä nu är det faktiskt sängdags för lilla madeleine. sovsött mina pärlor och icke pärlor.
kössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0