i hate this

goddag!
jag är verkligen helt slut i hela jävla kroppen, precis som igår. kanske beror på att jag går och lägger mig vid två och går upp 6. men nu mina vänner är det slut med att gå upp klockan sex för jag har sommarlov att real så att säga. jag menar inget jobb att sköta, kanske någon gång då och då hos pappa!

sista dagen på dagiset idag var faktiskt sorgligt, iof ska jag jobba två ynka dagar i augusti måste ta igen lite som jag har missat. men åh vad goa dom var, liksom vissa slutar ju dagis förgott och börjar förskolan så kom två tjejer fram till och kramade om mig och sa "tack för att du har varit våran fröken, du är så fin" asså det var nästan så att man blev rörd. eller ah rättare sagt jag blev nog det!

efter jobbet gick jag till stan för att köpa en ny navelpiercing, smidig som jag är tappade jag den igår när jag badade så idag hade den typ växt igen. saaatan vad ont det gjorde att trycka i den. men det är smällar man får ta. när jag kom hem så väntade farmor på mig för vi skulle åka in till veterinären med doris som har gått och blivit sjuk igen, en riktig oturskatt det där. men nu har hon fått antibiotika och andra grejer som förmodligen kommer göra henne frisk.

om ett tag ska jag ner och bada i bersjödal, det ska bli skönt! rensa tankarna och få bort det svarta under ögonen, fan vad allt sugen ibland. livet är fan inte rättvist!


en bild på doris, man ser inte så bra för bilden är tagen i profil men det vita som är i pannen är var från såret hon har fått av en annan katt.

so long!


Kommentarer
Postat av: Pfister

Doooris är så goooooooo!

Dollan ger henne en puss! :) <3

2009-07-03 @ 17:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0