tiden har en magisk respekt

goderafton mina damer och herrar!
satan säger jag bara, jag har börjat få ont i halsen alldeles lagom till grekland och allt. jag som precis har varit sjuk. jag ber till gud för att inte bli sjuk asså. yschysch!

iaf så vaknade jag med huvudvärk, men det var inget annat än smällen jag fick från igår när jag och benjamin ramlade. jag hade turen på min sida vill jag lova för jag fick en sån där stor soptunna rakt på tinningen. tur att det bara blev en bula och blått. men ont har jag vill jag lova. runt 5 åkte jag, fia och sara in till stan för att ta en fika. såklart att det blev daimkaka på coffe house. sedan mötte vi upp mikaela på grillen där vi käkade en snabbis. efter det tog jag och mikaela oss en kopp te på gårds. runt 8 tog vi tåget hem till mikkan där vi låg och kollade på något knepigt bantingsprogram, haha! sedan anlände även våran johanna. när jag var på väg hem fick jag ett samtal från linn och andreas som kom på besök i ca en kvart. trevligt osåå va!

egentligen borde jag sova nu. jag ska upp nio imorgon, kul! fast jag längtar lite till det "nya jobbet". jajemänsan, en annan har fått jobb på gothia towers i göteborg. min goa pfister fixar allt säger jag bara! vi kommer ju inte jobba jämt men några helger framöver är det som ännu är bestämt.

 

om man skulle ta och dejta kudden, eller vad säger ni? haha.
sleeeeeep tight goingar.
pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0