mina dagar i ord

hejhejhej hemskt mycket hej!
det var ett tag sedan jag skrev, jag kom faktiskt hem igår men var alldeles för lat för att skriva. haha, ovanligt? plus att ludde var här så vi gick ner en sväng till sjön där vi satt och pratade. idag var man tvungen att gå upp tidigt också för att jobba kuul. men det gick finnemang! sedan gick jag och mötte upp johanna på stationen där vi tog bussen till lygnared. där har vi legat hela dagen lång vilket inte var fel.

nä men om man skulle kortfatta dom tre dagarna i grebbestad litegrann.

söndag: jag och alla killarna tog halv tio tåget in till göteborg där vi sedan bytte tåget som skulle ta oss till grebbestad. resan gick fint och väl framme på campingen så vill jag ju lova att det var satans varmt. killarna satte upp tältet medans jag satt och solade. när allting var i sin ordning gick vi ner och badade vilket var underbart. vid tio på kvällen dök malin och fia upp vilket var efterlängtat, tänk er själva attt umgås med bara killar som vill spela fotboll istället för att ligga och steka, nää inte min grej! på kvällen gick vi och åt langos sedan satte vi oss uppe på berget och mös.

måndag: började med att vakna i ett 1238 graders tält vilket inte var så himla uppskattat. alla var på dåligt humör efter en lite sådär natt men det löste sig snabbt när vi hade fått frukost i magen. nästan med en gång satte vi på oss bikinisarna och badbyxorna och vandrade ner till havet. ja där låg vi från klockan halv tio till fem. sedan gick vi in till stan där vi åt lite. vi duschade och fixade det som behövdes fixas för kvällens utgång. vädret var toppen, nästan lite för toppen. några fick för mycket av det goda och andra inte men kvällen blev kanon i vilket fall som helst. vi stötte även på lite snygga boys som vi tillbringade en del av kvällen med. jag säger bara MIKAEL, haha. runt två tiden blev det läggdags.

tisdag: vaknade lika svettiga som på måndagen med att alla slängde sig ut ur tältet och klagade på värmen. sedan gick vi och köpte frukost och såntdär som är nödvändigt. vi packade ihop det som behövdes packa ihop blandannat våra väskor för att sedan åka ut till en ö. åh vädret var perfekt, det blåste lite samtidigt som det var lagom varmt. vi grillade även korv med bröd. efter att ha stekt där ute i ca 3 timmar åkte vi tillbaka igen där vi la oss vidd hopptornet i någon timma. sedan gick vi upp och packade ner tältet och liknande. killarna tog tåget hem medans vi väntade på malins föräldrar som skulle hämta. vi gick och sa hejdå till dom snygga killarna och åt även litegrann. sedan sa vi hejdå till grebbestad och campingen.

ja det där var dom dagarna lite kortfattat, känner ändå att inlägget blir jädrigt långt nu! om en stund kommer johanna hit och vi ska förmodligen in till stan vilket ska bli gött. ne men om man skulle gå ner och ta sig något att äta kanske, ah vi kör på det! bilderna kommer ikväll så kika in då vettja.
 
puss på er goingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0