det tynger mig

jag är så fruktansvärt trött, och jag kan inte hjälpa att tårarna sprutar. jag bli så besviken på mig själv att jag låtar det ta över. egentligen är jag stark men ibland blir det för mycket! det är så mycket saker och ting man måste börja förstå, vissa kan inte alltid bestå. jag önskar bara att ni förstod hur det är att älska någon men inte få detsamma tillbaka. och jämför det inte med någon kille ni har suktat in er på utan någon ni har känt länge,länge.

jag hatar att se mig själv så ledsen, precis lika mycket som jag hatar att se andra ledsna. jag är en glad själ, en som sprider glädje och skrattar högt! jag vill inte bli en tråkig jävel som sitter hemma varje dag och gråter till deppig musik. det ägnar jag kvällarna åt.

jag kan verkligen inte sova, min näsa är helt igentäppt och mina ögon är helt röda. kanske går och väcker mammsen, jag behöver henne nu, precis nu. min kamera är hos johanna så några bilder blir det inte. däremot får jag tillbaka den imorgon och då jävlar kommer det bilder.

sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0