in the time that past



jag har precis smörjt in mig med mina nya bodylotion (som ni ser på bilden ovan) som jag fick i födelsedagspresent av sara i förskott. inte nog med att jag fick en kräm utan jag fick en så sjukt snygg jeans-skjorta, (som jag har letat efter en sån) och så fick jag en duschkräm. ni kan inte ana hur gott dom luktar. tur att jag fick den för min gamla kräm höll precis på att ta slut. jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskar dig sarisunderbaris!
  ja, dagen har då som sagt spenderats med johanna och sara. vi tog en fika på coffe house såklart, kan ni gissa vad det blev? jo en daimkaka med grädde och päronsoda. haha det gamla vanliga so to say. och ja, det är nog det godaste som finns. skulle kunna leva på daimkakaaaaaaa.

sedan tog jag och sara tåget hem till mig där vi var en stund innan hon övergav mig. haha! då städade jag mitt rum och fixade med lite annat smått och gott som behövdes göras. runt nio tiden kom johanna hit och vi tog en tripp till alingsås igen. där mötte jag sedan upp fia, malin och linus. men det blev inte långvarit vilket var ganska skönt. ibland tycker jag om att vara själv hemma och bara ta det lugnt för det är inte så ofta det händer liksom.

jag har även rensat i min garderob lite och alla mina sjalar. herre min skapare säger jag bara, dom är så många. ändå har jag lånat ut en del och vissa ligger i skåpet där nere. skulle man vilja skulle man nog kunna bada i dom, haha det är illa. fast vadå, det är inte så att jag klagar jag har ju själv köpt dom så! men nu på sommaren använder man inte sjalar ändå liksom, fast vem vet.. man kanske borde ta tillfället i akt när vädret är så kass som det är just nu.

titta här liksom!

detta är liksom 16 och jag har ännu mer, haha lite tragiskt!
nä men om man skulle börja tänka lite på refrängen, sängen kallar. och filmen med såklart! plus att missan ligger här och kurrar. men sov så gott allesammans. puss och kram från mig

Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig mest :) <3

2009-07-17 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0