den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

jo som rubriken säger så väntar jag just nu på att johanna ska komma hit och göra mig sällskap. jag vet inte hur jag mår just nu faktiskt, läget är ganska förvirrande. istället för att se det negativa tänker jag på fredag, då jävlar ska jag ha roligt vill jag lova! längtar till att inviga min nya snygga klänning. mumsi

föresten så jobbade jag ju för första gången idag vilket var.. väldigt ansträngade. fick ungefär 108 frågor om min tandställning. haha, dom små liven frågade varför jag hade glitter på tänderna, rätt så sött sagt ändå! sen har jag även fått en favorit unge som heter thea, åh jag vill också ha en liten bebis, om jag hade varit äldre såklart.

nä men om man skulle börja röra på fläsket.
sköt om er babes!
köss

 
aj löv ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0