don't you feel good?

nu är jag precis hemkommen från alingsås. där jag har tillbringat kvällen en sväng på mcdonalds med linn och johanna sedan på playan med lite tjejor. det var trevligt, iof var vi bara där i en timme eller 45 minuter. jag ska väl alldeles strax gå och lägga mig men först ska jag tvätta bort sminket och borsta bissingarna!

imorgon blir det till att gå upp tidigt igen för att jobba, usch vad jag inte orkar. jag får helt enkelt se det från den ljusa sidan, jag ska liksom snart till grekland så ja. f-a-a-a-a-a-a-an vad gött vi kommer ha det asså, det kan ni skriva upp!

 nej men om jag skulle slänga in lite bilder
 
 
 
 
som sagt är jag fortfarande förvirrad och när jag är själv kan jag inte hjälpa att tårarna kommer..
jag tänker för mycket, lyssnar på för deppig musik och ja, allt det där man inte ska göra.
åh vad allt ska vara jobbigt
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0