femte juni

hej hej, hemskt mycket hej!
nu ligger jag nerbäddad i fias säng, klockan är liksom snart fyra och vad fan har jag gjort idag? jo, duschat, varit lite social mot fia och jonte, kollat en hel säsong av the hills, ätit lite men om en stund blir det till att städa. egentligen skulle vi kollat på studenterna men det blev inte så i och med att vi är själva hemma och bussarna inte går som det ska. som igår när jag skulle in till stan då kom det fan ingen bussjävel och jag hade ändå kollat på nätet så att det skulle göra det. jag var ju aningen sur så jag ringde faktiskt till västtrafik och tjänade 300 spänn, inte illa ändå!

nu hör jag hög musik på andra sidan av väggen kanske borde gå dit och skaka rumpan för fia och jonte, eller vad tycker ni? jo men ideén är fin. sedan blir det till att duka långbord.

ikväll kommer ett inlägg med bilder vill jag lova.
ha det så bra!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0