happy birhtday malin!

igår fyllde våran kära lilla going malin 17år vilket firades med en trevlig kväll hemma hos henne själv. många glada människor precis som hemma hos jonatan! det blev mycket dans för min del trots träningsverken så idag känner jag mig död på riktigt, jag orkar liksom inte ens trippa ner för trappan för att äta frukost, det är inte okej liksom. det kom liksom lagom med folk igår med så stämning var topp. jag, linus och martin skulle ta två tåget hem och då visar det sig att det inte går något i och med att gårdagen räknades som en söndag. vi började gå mot vb och fick tag i en taxi så det var gatt att slippa gå hela vägen!

idag ska jag bara ta det lugnt och så vilket behövs. jag känner mig alldeles förvirrad, både på gott och ont. jag hoppas att det försvinner snart igen jag menar jag har kommit en bra bit på vägen och jag vill inte hamna på ruta 1 igen.

bara för att jag är så otroligt duktig och bär med mig min kamera i stort sätt överallt så får ni bilder från igår också. snäll jag är va?! haha.

 
 
 
 
 
 
 
 

det var allt för mig.
nu ska jag orka mig ner för att få litegrann i magen, fy!
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0