jag använder bara hundögonen


det bästa som finns är när man kan övertala sina föräldrar med hjälp av hundögonen, asså utan dom vet jag inte vad jag hade tagit mig till. det är tack vare dom som vi får vara här imorgon. körde ut både mamma och pappa vilket inte var svårt, förvånansvärt nog! iof ska vi bara vara här en stund och bada badtunne, men ändå!

idag tog jag som sagt världens längsta sovmorgon så jag var väl i skolan runt tre tiden. då gick jag inte ens in på media utan stannade hos fia och dom andra. sedan gick jag med johan, benjamin & william en sväng på stan där vi sedan mötte upp linus och fia för att äta pizza. efter pizzan rullade vi vidare till savannen för att kolla korpen, lite sugen blir man allt på att spela. haha fast nä, jag, fotboll? kanske inte...

jag förstår verkligen inte att det är lov imorgon, inte vilket lov som helst heller utan ett efterlängtat jävla sommarlov. tänk er själv, ingen skolan på över två månader, ja ibland är livet bra skönt. faaast näääääj nu slog tanken mig, "sommarjobb" jag orkar verkligen inte jobba. hade varit mycket bättre att ligga på stranden varje dag. nu ska vi inte klaga!

har alldeles nyss målat mina naglar vilket inte var en dag försent! nu ska jag bara prova ut kläder inför imorgon och sedan sätta på the hills. mumsi

puss på er mina kära små smultron <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0