jag drömmer om en framtid som glömmer

tjenatjena alla goa och glada!
jag mår fint men min hud kanske inte mår lika bra, den är sönderbränd, (nästan iaf). är illröd på både axlarna och ryggen och ändå tog jag det lugnt med solen idag. jag bara råkade somna i solstolen i två timmar, haha bra maddy! det gick fint på dagis idag, fick till och med gå tjugo minuter tidare, så snällt av dom va?!

jag kom faktiskt hem från göteborg för en stund sedan, jag följde med fia in för att köpa lite smått och gott. vi hade tänkt sätta oss vid ån men det blev aldrig så(?). om en stund så ska vi iaf ner till bergsjödal och ta ett kvällsdopp vilket lär bli kallt men svalkande för mina axlar. ahhhhh!

jag tänkte slänga in lite bilder från veckans gång och några från idag!
    
 
  
 

vi hörs ikväll gullisar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0