jag vill vara liten

goderafton mina sockertoppar!
hur mår ni?
  med mig är det toppen och vet ni vad det beror på? jo vädret såklart, tacka gudarna för att solen står högt! idag var vi på utflykt med dagiset i nolhagaparken, vi lekte på lekplatsen och tittade på alla små djuren, haha åh vad jag också vill vara ett litet barn som tycker att en liten apa i ett fönster är väldigt intressant.

direkt när jag kom hem tog jag på mig bikinin och la mig i solen. lite senare kom andreas förbi också, och så måste jag säga grattis till att du klarade teoriprovet! runt sex tog vi tåget in och jag mötte upp fia och malin för att gå vidare till nolhaga och titta på när jonte och dom andra i laget spelade handboll. efter matchen bar det av till mcdonalds med fia, malin, jonte, mikael och linus!

nu är det dags för sängen mina vänner, för imorgon är det en ny dag!
efter jobbet åker jag direkt till lygnared, sååå gaaaaaaaaaaatt.

köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0