late update

okej nu börjar klockan närma sig tre och jag har inte lagt mig än. jag får panik när jag går och lägger mig så sent, det känns nämligen som om jag kommer vara dö trött dagen efter. idag började jag morgonen med att gå till jobbet, jo det låter som jag är 40+, haha sedan åkte jag hem där johanna mötte upp mig på stationen. medans jag jobbade låg hon och sov hemma hos mig. finuligt va?

sedan åkte jag med mamma in till maxi för att handla. när jag kom hem så färgade jag faktiskt håret, nu är det typ mellanbrunt, jag är faktiskt helt okej nöjd ändå. sedan kom sara hit och vi satt nere vid sjön i säkert 2 timmar och bara pratade. vid nio gick vi och mötte upp andreas och lite senare kom martin. vi gick hem till mig en stund för att hämta lite välbehövligt material som grillspett, ved, tändvätska, filtar och det där som man behöver när man ska mysa nere vid sjön. höhö!

ja det är väl så min dag har sett ut. imorgon är det midsommar och gud vad jag längtar!
och vet ni vad? idag tog jag med mig kameran så här följer ett par bilder

 
 
   

sådärja mina vänner, det var väl allt för mig!
godnatt och sovgott
glad midsommar föresten!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0