livet var enklare förr!

ett litet inlägg såhär på kvällskvisten sitter väl aldrig fel?
asså min dag har varit händelsefull och jobbig. det har varit så fruktansvärt varmt vilket gjorde mig trött och deppis så jag åkte hem till fia. sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte vidare till pappas jobb, jag skulle nämligen städa. så gick jag en sväng till tollereds affär också, shit vad man saknar dom gamla tiderna där borta. jag bodde ändå där i 10år, klart att man saknar det.

efter att ha städat non stop i två timmar och fått mina välförtjänta pengar åkte jag och kollade på fias match, hon är grym den tjejen! efter matchen körde martin och linus hem mig och senare kom även fia. så som alltid så sitter vi vid varsin dator och är sociala. jag funderar faktiskt på att ta något att äta med tanke på att jag bara har ätit 3 bullar och en glass på hela dan. inte bra maddis, inte bra! 

imorgon ska jag bege mig till göteborg, ska bli skönt att köpa in lite snyggiskläder till garderoben om man nu hittar något såklart, (vilket jag alltid gör) haha.

jag borde egentligen plugga, plugga som in i helvete också!
fan, jag orkar inte.. kan någon bara flytta med mig långt härifrån nu?
nej mina små kottar, nu ska det sovas så det står härliga till,
puss på kinden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0