midsommar

nej nu får det fan bli skärpning, jag tappar ju mina fina läsare när jag inte uppdaterar och det vill jag verkligen inte göra. såhär kommer ett försenat midsommar inlägg. det började med att jag och sara åkte in till alingsås där vi gick på stan lite. sedan åkte vi hem till var och en. runt fyra kom johanna och plockade upp mig för att åka vidare till fia, där fixade vi lite grejer innan vi gick bort till jonte. hos jonte droppade det in folk i stort sätt hela kvällen, eller ah dom flesta kom runt åtta!
 det var trevligt folk och det jag höll dansgolvet varmt så att säga, så ni kanske förstår vilken träningsverk jag har i kroppen. jag är fan helt utmattad!

finns väl inte så mycket mer att säga om midsommar mer än tack för alla som förgyllde den!
juste, bilderna....

 
         
 
  

det var bilderna från midsommar de.
jag ska bli bättre på att uppdatera, jag looooooooovar!
pussi

Kommentarer
Postat av: caroline

Känns skönt att se att man fortfarande har fjortisposen i sig ;)

2009-06-21 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0