skrotet ska bort!

nu har det blivit så ännu en gång, alltså att jag uppdaterar dåligt. men vadå det betyder ju bara att jag gör andra saker än att bara sitta vid datorn. idag åkte jag iaf till tandläkarn klockan nio, ni förstår inte hur glad jag är, direkt när jag kom dit sa hon "gud så fina dina tänder har blivit, nästa gång du kommer hit ska den bort" förstår ni!?!?!? 14 juli ska den bort. det är inte ens en månad kvar! tror ni att jag längtar eller? oyes

efter tandläkarn gick jag till linn där andreas också var. vi tog det lugnt för att sedan gå och fika. efter det gick jag en promenix med linns hund medans hon var duktig och städade sitt rum vilket inte var en dag försent! sedan kollade vi även på när andreas och två till de spelade tennis, faen vad tråkigt det var, höhö! jag och linn gick sedan vidare och käkade på grillen, mumsi. sedan tillbaka till andreas igen där william också hade anlänt. vi gick sedan bort till savannen för att kolla korpen.

ja, vi får väl hoppas att jag mår bättre imorgon för min hosta är inte att leka med just nu. imorgon blir det även min första dag på dagiset, lite pirrigt är det allt. men jag vet att de kommer gå galant.

esch nu borde jag nog tänka på refrängen.
sovgott och vakna tort!

(snart är rälshelvetet över och tacka gudarna för det!)
so long!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag är då inte avundsjuk. Nene.. :(

2009-06-17 @ 00:14:28
URL: http://stalgrens.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag vet inte om 1½ år är särskilt snart :(

2009-06-17 @ 12:23:09
URL: http://stalgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0