SOMMARLOOOOOV

VAD JAG ÄR LYCKLIG,
jag har sommarlov, nanananana!

vi började halv tio med att samlas i klassrummet för att säga hejdå till allihopa. tänk att vi redan har gått ett helt år med varandra, känns typ som några månader bara. fast usch tänk också, två jävla år till! haha jag ska alltid vara så negativ, skärpning maddi. efter avslutningen i aulan hade nog i stort sätt alla ett leende på läpparna.

egentligen har jag ingen tid alls för att sitta här och skriva. måste städa och hålla koll på badtunnan innan folket börjar droppa in. mycket som står på schemat asså! men mina vänner, bilderna måste ju ändå komma först.

 
 
 
 
 
 
 

visst ser alla lyckliga ut? mumsi
back to business. vi hörs kanske inte föräns imorgon så jag hoppas att ni får en toppenkväll allihopa.
puss å kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0