fri som en fågel

först och främst vill jag tacka för gårdagen, den var trevlig tills vi åkte ut till gräfsnäs vilket inte var så himlans rockigt! hos mig droppade in folk lite hipp som happ och till slut var vi ett trevligt gäng. vi badade badtunna, gjorde sugmärken (riktiga fjortisar hej!), skrattade, hoppade studsmatta, duschade och lyssnade på musik. vi tog nio bussen ut till gräfsnäs och där var jag inte så länge, sedan fick jag skjuts hem av alexander. trevlig skolavslutning måste jag allt säga!

om en stund kommer farmor och olle hit. just nu är mamma och handlar smörgåstårta, mumsi! men det känns verkligen inte att vi har slutat skolan. vädret liksom? det ska ju vara strålande sol och skit varmt.

imorse fick jag även ett sms från min bror carl där det stod "jag lipar som fan!" jag frågade förvånat "varför?" då svarar han "vi har slutat nian nu". då slog det mig att när vi slutatde nian fälldes en del tårar, man har ju ändå hållt ihop i tre år plus att det är ett ganska stort steg att byta till gymnasiet och sådära. men rätt sött av killarna att gråta, inte många som gör det!

men nu mina damer och herrar, bilder från gårdagen hos maj!
 
  
 
  
 
  

haha, ja det var väl nästan alla bilderna. (dom små är klickbara)!
det fanns ju en och annan som fick lite för mycket av det goda så att säga.
nä men nu ska jag kila och sminka över sugmärkerna så att inte farmor tappar hakan sen.
köss å haj


Kommentarer
Postat av: mikaela

Hahah! jadu det är kanske bäst så, :) tack för igår förresten :)<3

2009-06-11 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0