himlen är oskyldigt blå

godkväll mina godingar, tänkte skriva ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. jag måste ta igen alla inlägg som jag har missat den senaste tiden men det börjar ta sig igen asså, har fått suget tillbaka skulle man väl kunna säga. nu är det äntligen fredag som man har längtat. tänka sig att jag inte börjar förens onsdag, asså med jobbet! för på söndag åker vi till grebbestad. iof hatar jag tält och man kommer känna sig så äcklig, men vafan sånt får man ta ibland.

efter jobbet idag bar det av till lygnared som sagt, åh vad gött det var! somnade i solen som vanligt och brände mig en hel del fast okej, det är inget att jämföra med fia, jääävlar vad röd hon är.

jaja, kvällen har spenderats i stan hemma hos william med linus, malin, fia, jonte, mikael, martin och jag då såklart. haha! vi spelade lite fotboll och gitarr sedan satte vi faktiskt på hitta nemo. det är ganska sjukt hur mycket jag älskar den filmen. kan näääästan varenda replik som sägs. tänk om man levde i det vattnet som dom gör, det är ju inte dåligt fint eller så!

egentligen borde jag gå och lägga mig snart för imorgon skall jag upp klockan tio för det blir lygnared för hela slanten. wihoouuue. jag älskar verkligen lygnared det är nog bra på alla sätt alltså, haha nu känner jag att det blir lite väl mycket babbel från min sida vilket beror endel på tröttheten.

slänger in lite bilder innan jag bäddar sängen och borstar tänderna.
 
 
 
 
 
 

sleep tight babes.
pussi

Kommentarer
Postat av: Martin

Bäddaru sängen innan du ska sovA? :p :o

2009-06-27 @ 09:39:14
Postat av: madd

svar: haha ja annars är det ju inte bekvänt! ;P

2009-06-27 @ 17:17:18
Postat av: .ö

maaalin är sööööööööööööööt

2009-06-27 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0