naaaaakenpartaajjj

hej era slickepinnar!
detta blir nog sista inlägget innan jag drar iväg till grebbestad. kanske slänger in ett imorgon bitti om jag har tid över vilket jag inte lär ha för jag har inte börjat att packa ännu, hallå eller!? måste ta fram liggunderlag och grejer också, haha fyfan vad schleten man kommer vara, lyssna bara på ordet tält.. herregud hur skall detta gå.

dagen iaf har tillbringats ute på lygnared, mumsi. sedan åkte jag hem och fixade lite smått och gott för att sedan åka in till alingsås med mikaela. vi gick hem till patrik där wille, ludde, calle, jonte, anton, jocke och fredrik befann sig och ja, kvällen blev lite sådär smått galen. den bestod av bad i polen, bastu, musik, prat och nakenbad! (för killarna då) jag kände liksom att bikinin fick sitta på plats idag. det var riktigt trevligt faaktiskt och ni lär nog dö när ni ser bilderna fast frågan är ju.. vågar man ladda upp dom, hehö!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ja, jag tror vi avslutar här!
tyck vad ni vill en kul var det. haha! nu ska jag börja packa och sedan nana ithink.

ta hand om er här hemma, pussssss och käääärlek, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0