jag är livrädd att fastna här

hej mina damer och herrar!

nu är jag ganska nyss hemkommen från göteborg. där har jag befunnit mig sedan klockan tre med mamma. det var faktiskt riktigt längesedan jag gick i göteborg med henne så det var mysigt. mamma åkte sedan vidare till farmor och jag gick en stund och sedan tog jag tåget hem. mamma ska sova hos farmor inatt, jag vill inte det! för då har jag ingen att sova med, det kanske låter löjligt men jag sover hos mamma om jag inte har någon kompis hos mig. så när mamma skulle gå till spårvagnen började jag gråta, inte bara för att hon inte skulle sova hemma utan för att jag har haft gråten i halsen hela dagen.

asså jag måste se till att bli klar med allting i svenska nu det sista. har fasen fem uppgifter kvar, och dom måste vara inne innan betygen sätta. jag får panik av bara tanken på skolan. jag vill bara byta både skola och linje! men orkar inte gå med alla 93:or. kanske är det värt det? kanske inte? jag får väl se vad som händer.

jag gick även med mig lite smått och gött från göteborg.
take a look!

detta var kjolen jag fick med mig hem
 
detta linnet fick jag med mig hem

och dessa sketläckra brillorna!
jag är supernöjdis. funderar på att ta mig en kvällspromenad, men fårse hur det blir med den saken asså. eller kanske en joggingrunda? esch jag fårse.
puss på er göllungar


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan va snyggt linne madde =D

2009-06-07 @ 01:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0