fina gårdagskväll

herrejesus säger jag bara!
allting i går var bra, eller nästan allting iaf. jag menar, man kan inte alltid få vad man vill. life isn't fare. vid sex tiden kom hannes och william hit upp och började genast med maten, grillen var i full gång och ungnen också! sedan droppade det in fler och fler som malin, linus, nicke, simon och jerry. okej det kanske blev lite mycke klagande på köttet från min sida men dom andra tyckte om det. men potatisgratängen eller vad man nu ska kalla den var utsökt!

efter maten blev det väldigt mycket dans vill jag lova. även lite sittande ute på altanen och spelades på fias gitarr gjordes det också. min kamera knäppte över 200 bilder igår men tyvärr får ni inte alla här. skulle bli jobbigt för både mig och er! lite senare ikväll skall jag jobba, kul! men så jädrans värt ändå. det är ändå bara fyra timmar så man ska väl ändå inte klaga.

esch nu mina vänner kommer bilderna och det är ju en del!

(jag var bara tvungen att testa fias löshår
  
          


 



haha, denna sista bilden är tagen i morse! sikken sötnos va!?
nu ska vi nog äta frukost och städa lite.
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: tovaaaan

vad fint du passade i det då :D !

2009-06-08 @ 00:34:58
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: tovaaaan

vad fint du passade i det då :D !

2009-06-08 @ 00:34:59
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: Cecilia Rosell

SNYGG I LÖSHÅRET!

2009-06-08 @ 17:40:57
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0