gotta leave my troubles behind


ikväll är jag för trött för att skriva. jag sitter och tröstäter lite godis vilket inte är det bästa kanske, men ändå! det blir en trevlig lista istället för en massa onödigt babbel.

SKOR: converse, sandaler och klackisar
SNEAKERS:  mumsi
JEANS:  lite halvt tighta 
T-SHIRT: oversize med tufffa färger och mönster
UNDERKLÄDER: spets är naaaaajs
VÄSKA:  en praktisk uppfinning
PLÅNBOK:  min är rosa och kommer från monki
SOLGLASÖGON: ett par riktigt fräscha och färgglada
KLOCKA:  mobil
SMYCKEN:  armband och örhängen
TV:  har nog aldrig varit min grej liksom, trivs bättre här
MOBILTELEFON:  sony ericssooooon
MP3:  ipod
SMINK:  mascara och rouge klarar jag mig fint på men brukar lägga på lite till
ANSIKTSKRÄM:  mammas funkar perfekt
DEODORANT:  rexona
TANDKRÄM:  colgate
SCHAMPO/BALSAM: elvital
TVÅL: barnängen, den luktar så mysigt
PARFYM:  armani - code
MINERALVATTEN:  smultron är gatt
VIN: uschusch, inte min grej asso
BRÖD:  fäääääärskt
MAT: lax och potatis får det nog bli asså
GLASS:  mjukglass sitter aldrig fel
GODIS: choklad i määängder
SÄNG: jag vill ha större
LAKAN: vitt med röda blommer på
FRISÖRSALONG:  jag brukar variera mig endel, kul att testa nyss
DAGSTIDNING: läser jag alldeles för sällan, men metro och AT såklart

nu är det dags att tvätta av sig sminket och krypa ner i sängen.
funderar på att skita i skolan imorgon, vi ska ändå bara städa!
jaja, fårvälse. kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0