vi var en enhet, vi var singular

jag är helt utmattad efter dagen. problemet är att jag har varit ledig idag, med det menar jag att jag borde vara pigg som en lärka. men nääedå! jag och fia har faktiskt gått från edsås till ingared och tillbaka, en bra bit vill jag lova men lite träning är aldrig fel asså. väl där nere mötte vi upp malin och satt vid sjön och pratade vilket var riktigt mysigt. fia och malin asså, det är nått att hänga i granen!

jag funderar på att skita i skolan imorgon är så fruuuuktansvärt skoltrött men tyvärr måste jag tvinga mig dit ligger så sjukt mycket efter i både det ena och det andra. men jag har bestämt mig för att börja om på nytt när skolan börjar igen efter sommarlovet, då ska jag bli alla lärarnas favvis och det ska ni fan skriva upp! inställning madde, inställning!

jag är som sagt hos fisen nu vilket är jävligt gött. som sagt så ska jag sova här tills på lördag, vi är nämligen själva hemma såå jädrans gatt. då blir det till att mysa utav helevet, eller vad säger du fia?

men hörni vad sägs om lite bilder från idag?
 
 
 
 
 

jag var ju så klart tvungen att inviga mina nya glasses!
tror att det vore bra om man pluggade lite nu så jag måste kila men vi hörs vänner.
puss på er

Kommentarer
Postat av: cecilia Rosell

Svar: DU är underbar älskade vän! <3

2009-06-03 @ 23:06:45
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: caroline

sjukt snygga glasögon!

2009-06-04 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0