sleep with me

nu tänkte jag ge er ett litet inlägg såhär på kvällskvisten.
nu har jag faktiskt något att skylla på, jag är sjuk det är därför jag är så dålig på att uppdatera. förhoppningsvis är det bättre imorgon, jag hoppas att jag kan pallra mig iväg och jobba på dagiset. idag hade jag inga krafter alls så jag sjukanmälde mig, bra start verkligen!

dagen till ära har väl spenderats mest i sängen. fia och malin tittade även förbi en sväng, vi gick ner till sjön med lite picknick och satte oss. vädret har varit bra idag också vilket är ganska så störande i och med att man inte får vara i solen med feber. då blir det bara värre! fast jag ska inte klaga så fort jag blir frisk ska jag steka. jag har även hört att det har börjat bli varmt i vattnet, det kanske var till och ta i, det är varmare än förut.

sen ska jag även till tandläkaren imorgon klockan nio, väldigt kul att ligga där och hosta någon i ansiktet. jaja, det kan faktiskt inte hjälpas! men nu måste jag sluta. mitt huvud gör för ont för att sitta här och skriva, tyvärr!


vi kör på en äldre bild på min ända och bästa bror!

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0