1 mars

hej mina kära små kottar!
nu är det ny månad och det betyder nya framsteg och nya mål. jag känner mig usel, bara för att jag är så dålig på att uppdatera. fast på ett sätt är det bra, det betyder att jag har mer saker att göra än att bara sitta och glo framför datorn. helgen har gått snabbt som attan! men det gör det alltid nu för tiden, igår kom hjalmar till mig! vi kollade på film och sådär. trevligt!

idag åkte jag iväg hyfsat tidigt för att spela match i öxabeck, vilket gick åt skogen! men så äre när målvakten blir magsjuk. sedan när jag kom hem så stod maten på bordet +att farmor och olle var här. så det har väl ändå varit en trevlig dag.

imorgon ska jag till göteborg, vi får väll se om jag får med mig skorna hem som jag har tittat ut, har inte helt bestämt mig ännu! men dom är så jädrans snygga (converse) najsssss. nu ska jag nog sätta på den andra skräckfilmen som jag har laddat ner. 

 

godnatt och sovgott! puZZzzz

Kommentarer
Postat av: F I A

du är en snygger bryd!

2009-03-01 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0