4mars

jahopp, då var onsdagen slut. jag som hade tänkt stanna hemma från skolan idag var så himlans duktig och gick ändå! tänka sig. jag har verkligen skärpt mig på riktigt. (go madde). vi hade foto på morgonen där jag, johanna och sarah gick ut och fotade. sedan hade vi datakunskap med aqua, yes! men som tur var så gick vi till willys innan och köpte med oss godis.

efter skolan gick jag direkt hem till hjalmar där vi lyssnade på musik och hade allmänt trevligt. sedan kom mamma och hämtade mig då vi sedan åkte vidare till pappas jobb, jag och carl skulle städa. så jädrans värt!! hihi. pengar skadar ju inte liksom?!

och nu sitter jag här och funderar till musik. tänkte faktiskt att ni skulle få ett smakprov. melissa horn! hur kan du vara så himmlans bra? jag tror att jag är kär i din röst.


hoppas att ni gillade den. men nu ska jag ner och titta vad mina päron gör. sovsött!
puss och kram

Kommentarer
Postat av: nyfikenblomma

hejhej, vill säga att jag läseer din blogg dagligen, och blir lite besviken när jag ser att du inte uppdaterar alls ofta längre,men annars tycker jag om den mycket, kan känna igen mig i så mycket du skriver. fin designdu också lyckats med! :) sedan skulle jag vilja fråga en sak? som inte rör mig alls verkligen. förstår om du ingte vill svara men. förut nämnde du alltid något om din pojkvän patrik? jag antar att det har tagit slut nu. men vem är denna hjalmar som du har börjat att umgås med på senaste? kan det möjligtvis vara en ny? :)pusss.

2009-03-05 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0