borsta bissingarna !

här sitter jag med tandborsten i högsta hugg. en sak jag har tänkt på är, varför blir min tandborste alldeles tovig och spretig? efter kanske 2veckor ser den ut som rena busken. mamma säger att det är för att jag borstar för hårt, men det gör jag inte ens liksom! åh vilket intresant samtalsämne känner jag.

min och mammas promenad förut var jätte mysig. vi gick och höll varandra i handen nästan hela tiden, förutom när jag skulle fota det finfina vädret. jag älskar verkligen mamma när hon är på bra humör, vilket är ganska ofta,haha! plus att hon verkligen stöttar mig, igeom allting. på natten brukar jag faktiskt smyga ner och lägga mig bredvid henne. men sover bättre då, konstigt nog!

jag måste plugga, jävligt kul! nej.. engelska redovisning och ordkunskapsprov. jo men visst kan jag allt!? ehnej. så därför måste jag ganska snart avsluta skrivandet här. tråkigt men sant. haha doris är för söt, hon ligger här framför mig, helt utmattad efter att ha bråkat med mig hela kvällen. ni förstår inte hur mykcet jag tycker om den däära lilla råttan.

 
 
 
 

lite för mycket bilder kanske, men det får ni allt stå ut med!
asså åh helt seriöst, kolla vädret, jag bara älskar det.

godnatt och pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger ju att hon är bra din mamma! :D hon är så söt:Dhaha. älskardig

2009-03-19 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0