det gör ont att se dig såhär

nu har jag borrat ner mig i sängen med en stor kopp te samt min bok, (flickan och skulden). ni förstår inte hur bra den är, det är faktiskt en fakta bok som visar samhällets syn på kvinnoövergrepp. så jädrans bra! men jag kan lova att man blir arg när man läser vissa sjuka saker.

idag hade jag tänkt att bara ligga hemma, det behöver man! fast jag måste säga att det är otroligt jobbigt att vara hemma, för det är då tankarna flyger runt i huvudet som mest. i skolan och när man är med vänner så tänker man inte på samma sätt. men så fort man ligger där ensam i mörkret då börjar det spöka i huvudet. men jag får skylla mig själv som är så jävla dum i huvudet!

jag tänker på dig hela tiden, jag önskar att jag kunde göra allting bra igen.. spola tillbaka tiden. men det går inte, tyvärr. gjort är gjort. skadan är redan skedd. jag älskar dig, och kommer alltid att göra det p!


nej nu ska jag läsa och rensa tankarna.

sköt om er, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0