en lång bräda

vet ni vad? jag åt precis en semla, med massor av grädde + vaniljsås. smarrigt, men nu har jag ont i magen! ajjabajja. imorses var jag väldigt duktig, fast jag verkligen inte ville gå till skolan så gjorde jag det ändå. jag tvingade mig själv in i duschen där jag vaknade till liv. funderade på att gå hem flera gånger, men nepp! jag stannade. Bra madeleine, bra!

efter skolan kom mamma och hämtade upp mig, vi åkte sedan vidare till maxi. om en stund ska jag och mamma ut i det fina vädret och promenera, eller ah mamma ska promenera och jag ska åka longboard! shiet, det var ett tag sedan asså. +att nu är det massor av grus på vägarna, så jag kommer väl vara halvt ihjälslagen när jag kommer hem sedan. nej men det får vi inte hoppas!

jag skriver när jag är hemma igen, det lovar jag! +att då ska ni få bilder också. puss från mig!

 
 
jag har världens bästa mamma, åh vad jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0