fortsätt simma

home sweet home säger jag bara!
det har varit en ganska lång dag i skolan. vi började med engelska med våran nya lärare eftersom att anna våran ordinarie lärare är mamma ledig. jag gillar faktiskt anna bättre, det känner jag redan nu. men men finns inte så mycket man kan göra åt den saken, det är bara att bita ihop och se glad ut!

efter engelskan hade vi iaf simming. saaaatan vad jobbigt det var! antingen beror det på att jag är otränad eller att jag bara är dålig på att simma. även fast jag tycker det är ganska kul med klädsimm. jag och cissi var dom ända som hade kläder med oss så vi simmade 28 längder, det är sjukt mycket. så grattis till oss eller vad man ska säga!

senare hade vi livskunskap där vi pratade om porr och sånt. ganska intresant faktiskt! man lär dig mycket om hur det var förr i tiden. jaja, sedan hade vi svenska. tråkigt utav helvete måste jag faktiskt säga. nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag får väl gå ner och leka med våran granne som är här på besök. fredrik heter han och är 4år gammal.

vi höres. pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0