jag älskar dig

har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig, you took my breath away och jag vill aldrig hämta den!

jag spelar musik på högsta volymen samtidigt som jag gråter. okej ni kanske tycker jag är knäpp som jämt gråter! men det är faktiskt inte så lätt. allting, alla minnerna, låtarna, bilderna och allt det andra bara bränner. det gör verkligen ont. jag trodde att jag skulle må bättre med tiden, men det känns tvärtom. för varje dag som går mår jag sämre och sämre. jag vill inte ha någon annan. att höra dom orden "du kommer träffa en ny kille" gör ont. jag vill inte höra dom! för jag kommer inte det, jag kommer aldrig ge upp. jag älskar honom mer än allt annat, varför ska jag då ge upp! man ska kempa för det man älskar.

Igår var jag med sara, hon kom hit vid sju tiden. vi släckte ljusen för earth hour, duktigt av oss. men tv:n lät vi stå på eftersom att vi kollade på robinsson. när man väl har börjat kolla kan man faktiskt inte sluta och så är det alltid. och tänka er klockan 11 somnade vi. haha! vi var så sjukt trötta så vi la oss i sängen och somnade som två utmattade krigare. men det var skönt vill jag lova! vi vaknade hyfsat tidigt och satte på filmen "kandidaten" fyfan vilken bra film, jag brukar inte gilla danska filmer, eller ah inte nordiska filmer överhuvudtaget men den var riktigt jävla bra, så se den! sedan idag vid elva tiden skulle sara åka till hemsjö för att spela match.

jag har redan varit ute idag faktiskt, iof tog jag bara longboarden till stationen och tillbaka. skulle nämligen lämna tillbaka agnes fritidskort så ja det var väl skönt att få lite luft.

nej hörrni, nu ska jag nog antingen gå en promenad eller så ska jag sätta på någon romantisk kärleksdrama för att gråta ännu mera.

 

puss å hej


Kommentarer
Postat av: olivia

Fin bilder ;)

2009-03-31 @ 12:44:18
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Oliviaa

ahaokej, du trivs där? :)

2009-03-31 @ 22:34:48
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Oliviaa

vilken härlig tröja :D

2009-04-07 @ 11:49:30
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0