jag är livrädd att fastna här

herregud vilken dag. började med att jag inte alls kände mig bra, ledsen och utmattad. sedan hade vi världens längsta dag vilket inte gjorde saken bättre. jag gick iaf till skolsyster en sväng så jag missade musiken vilket var ganska skönt med tanke på att vi måste gå så långt.

efter skolan åkte fia med mig hem, vi slängde i oss lite mackor sedan tog vi brädorna och åkte från mig hem till henna, alltså från västra bordarna till edsås (hemsjö, fast lite längre bort). sedan gick vi upp till kyrkogården för att hälsa på Andres. men fy vad skönt det va,! när man är ute och åker tänker man inte på allting som är dåligt, men glömmer liksom allting för ett tag. tänk vad bra att jag har longboarden och fia +alla mina andra fina små kottar.
nu ska ni få lite bilder från veckans gång!

en trött fis
 
en söt malin

en fin sara

min bästa fis

en mupp

ja det var väl dom jag hade samlat på mig under veckans gång. men imorgon då jävlar ska det fotas! vi ska ha lite tjejmys. nu måste jag kila iväg och tvätta bort sminket sedan ska jag sova nere med mamma, annars kommer jag aldrig kunna somna.

puss och kram


Kommentarer
Postat av: saren<4

Åhhhhh vad roligt, är avundsjuk haha!

2009-04-02 @ 22:36:30
URL: http://sarapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0